Reklamace

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud obdržíte poškozené nebo vadné zboží, nebo pokud produkt neodpovídá popisu, samozřejmě máte právo na reklamaci. Celý proces se řídí našimi obchodními podmínkami a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Reklamaci je potřeba uplatnit bez zbytečného odkladu, ideálně ihned po zjištění závady. Pokud je zásilka poškozená už při převzetí, doporučujeme sepsat s dopravcem protokol o škodě, nebo zásilku nepřevzít.

Reklamaci nám prosím zašlete e-mailem na adresu reklamace@fbfwipes.cz  a do zprávy uveďte:

  • číslo objednávky,

  • popis závady,

  • přiložte také fotografii vadného nebo poškozeného produktu,

  • informaci, zda požadujete výměnu zboží, opravu, nebo vrácení peněz.

Zboží nezasílejte zpět bez předchozí domluvy – nejprve vás budeme kontaktovat s dalším postupem. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, obvykle však mnohem dříve.

Reklamaci lze uplatnit zejména v případech, kdy zboží:

  • má výrobní vadu,

  • neodpovídá popisu uvedenému na našem e-shopu,

  • dorazilo poškozené.

S ohledem na charakter našich produktů (kosmetické a hygienické ubrousky) nelze uznat reklamaci v případech, kdy:

  • bylo zboží otevřeno nebo použito,

  • závada vznikla nevhodným skladováním (například navlhnutí v důsledku nedostatečně uzavřeného obalu),

  • jde o běžné opotřebení vzniklé běžným používáním

Pokud máte k reklamaci jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a uděláme maximum pro vaši spokojenost.

Tým FBF Wipes

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI