Reklamace
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud obdržíte poškozené nebo vadné zboží, nebo pokud produkt neodpovídá popisu, samozřejmě máte právo na reklamaci. Celý proces se řídí našimi obchodními podmínkami a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
Reklamaci je potřeba uplatnit bez zbytečného odkladu, ideálně ihned po zjištění závady. Pokud je zásilka poškozená už při převzetí, doporučujeme sepsat s dopravcem protokol o škodě, nebo zásilku nepřevzít.
Reklamaci nám prosím zašlete e-mailem na adresu reklamace@fbfwipes.cz a do zprávy uveďte:
-
číslo objednávky,
-
popis závady,
-
přiložte také fotografii vadného nebo poškozeného produktu,
-
informaci, zda požadujete výměnu zboží, opravu, nebo vrácení peněz.
Zboží nezasílejte zpět bez předchozí domluvy – nejprve vás budeme kontaktovat s dalším postupem. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, obvykle však mnohem dříve.
Reklamaci lze uplatnit zejména v případech, kdy zboží:
-
má výrobní vadu,
-
neodpovídá popisu uvedenému na našem e-shopu,
-
dorazilo poškozené.
S ohledem na charakter našich produktů (kosmetické a hygienické ubrousky) nelze uznat reklamaci v případech, kdy:
-
bylo zboží otevřeno nebo použito,
-
závada vznikla nevhodným skladováním (například navlhnutí v důsledku nedostatečně uzavřeného obalu),
-
jde o běžné opotřebení vzniklé běžným používáním
Pokud máte k reklamaci jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a uděláme maximum pro vaši spokojenost.
Tým FBF Wipes